Panaszkezelés

Panaszküldés oka

Panaszbejelentő adatai

Add meg a panaszbejelentés részleteit. Mielőtt bármit teszünk, minden panaszbejelentési kérelmet felülvizsgálunk.

Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, azonban jogi kereset esetén adataidat a hatóság felé továbbítjuk. Ha a Videa-nak meg kell osztania valamely veled kapcsolatos információt, annak kiadása előtt értesítünk. Fontos, hogy szerzői jog megsértése miatti kérelmet a panaszbejelentő, vagy annak jogi képviselője hivatalos email címe és egyéb szükséges elérhetőségei megadásával tegye meg.

valami@valami.hu
+36-30-12-34-567

Panasz leírása:*

Panaszos igénye:*

A Panaszkezelés folyamata:

A panasz benyújtását követően a Mediaworks elsődlegesen eldönti, hogy a jelen szabályzatban meghatározott fogalom szerint a bejelentés Panasznak minősül-e vagy sem. Amennyiben igen, sor kerül a Panasz regisztrációjára és nyilvántartásba vételére.

A Panasz nyilvántartásba vétele után Mediaworks kivizsgálja a Panaszt és az alapjául szolgáló körülményeket. A Panasz tisztázása végett a Mediaworks munkatársa a Panaszost felkeresheti a Panaszos által megadott elérhetőségeken. A vizsgálati szakaszban kerülhet sor a hiányzó információk beszerzésére.

Amennyiben valamennyi, a panaszbejelentés szempontjából fontos információ rendelkezésre áll, a vizsgálati szakasz lezárul és sor kerül a döntéshozatalra.

A döntések a következők lehetnek:
  • 1. Panasz elfogadása
  • 2. Panasz részbeni elfogadása
  • 3. Panasz elutasítása

A döntéshozatalt a panaszeljárás befejezéseként az ügyfélválasz elkészítése és megküldése követi a jogszabály által meghatározott, illetve az Ügyfél által igényelt közlési formában (írásban, faxon, e-mailben, stb.).

Jogi megállapodások:

A jelen bejelentésben szereplő információk pontosak, és büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a vélelmezett jogsértést szenvedő kizárólagos jog tulajdonosa én vagyok, vagy fel vagyok jogosítva a tulajdonos nevében való fellépésre.
Megértettem, hogy az eszközzel való visszaélés (pl. alaptalanul benyújtott panasz) Videa-fiókom megszüntetésével járhat.

Az aláírás mezőben a teljes, hivatalos nevedet add meg, a hatóság által kibocsátott személyazonosító igazolványban szereplő névvel megegyezően. A Videa addig nem tudja feldolgozni a kérelmet, amíg nem rendelkezik ezzel az információval.

Kapcsolodó, mellékelt iratok felsorolása, feltöltése:

Ha több iratot kíván benyújtani készítsen belőle tömörített fájlt (ZIP).
Fájl

Adatkezelési nyilatkozat:*

Panaszkezelés

A panaszbenyújtás sikeres

A Panaszkezelés folyamata:

A panasz benyújtását követően a Mediaworks elsődlegesen eldönti, hogy a jelen szabályzatban meghatározott fogalom szerint a bejelentés Panasznak minősül-e vagy sem. Amennyiben igen, sor kerül a Panasz regisztrációjára, amely a Panasz nyilvántartásba vételét jelenti.

A Panasz nyilvántartásba vétele után Mediaworks kivizsgálja a Panaszt és az alapjául szolgáló körülményeket. A Panasz tisztázása végett a Mediaworks munkatársa a Panaszost felkeresheti a Panaszos által megadott elérhetőségeken. A vizsgálati szakaszban kerülhet sor a hiányzó információk beszerzésére.

Amennyiben valamennyi, a panaszbejelentés szempontjából fontos információ rendelkezésre áll, a vizsgálati szakasz lezárul és sor kerül a döntéshozatalra.

A döntések a következők lehetnek:
  • 1. Panasz elfogadása
  • 2. Panasz részbeni elfogadása
  • 3. Panasz elutasítása

A döntéshozatalt a panaszeljárás befejezéseként az ügyfélválasz elkészítése és megküldése követi a jogszabály által meghatározott, illetve az Ügyfél által igényelt közlési formában (írásban, faxon, e-mailben, stb.).