Panaszkezelés
Panaszkezelés
A panaszbenyújtás sikeres
A Panaszkezelés folyamata:
A panasz benyújtását követően a Mediaworks elsődlegesen eldönti, hogy a jelen szabályzatban meghatározott fogalom szerint a bejelentés Panasznak minősül-e vagy sem. Amennyiben igen, sor kerül a Panasz regisztrációjára, amely a Panasz nyilvántartásba vételét jelenti.
A Panasz nyilvántartásba vétele után Mediaworks kivizsgálja a Panaszt és az alapjául szolgáló körülményeket. A Panasz tisztázása végett a Mediaworks munkatársa a Panaszost felkeresheti a Panaszos által megadott elérhetőségeken. A vizsgálati szakaszban kerülhet sor a hiányzó információk beszerzésére.
Amennyiben valamennyi, a panaszbejelentés szempontjából fontos információ rendelkezésre áll, a vizsgálati szakasz lezárul és sor kerül a döntéshozatalra.
A döntések a következők lehetnek:
- 1. Panasz elfogadása
- 2. Panasz részbeni elfogadása
- 3. Panasz elutasítása
A döntéshozatalt a panaszeljárás befejezéseként az ügyfélválasz elkészítése és megküldése követi a
jogszabály által meghatározott, illetve az Ügyfél által igényelt közlési formában (írásban, faxon, e-mailben, stb.).